Server Öppnad!
Sida 1 av 1
151008
Server Öppnad!
Hejsan alla!
Efter en vad som känns oändlig väntan så kan jag med glädje säga att servern äntligen är uppe och fungerar! Tyvärr så funkar bara Survival än så länge och det är nästan helt vanilla men ni kan förvänta er fler uppdateringar i framtiden!
Server Ip: 37.187.154.69:28057
Själva servern är 24/7 men kan stängas ibland för uppdateringar men det borde gå fort. Den kan även möjligtvis stängas p.ga problem med leverantören som vi använder men det borde inte ske. Tack för att ni har haft tålamod och välkommna till Shadowcraft Sverige!
//Jesper
Efter en vad som känns oändlig väntan så kan jag med glädje säga att servern äntligen är uppe och fungerar! Tyvärr så funkar bara Survival än så länge och det är nästan helt vanilla men ni kan förvänta er fler uppdateringar i framtiden!
Server Ip: 37.187.154.69:28057
Själva servern är 24/7 men kan stängas ibland för uppdateringar men det borde gå fort. Den kan även möjligtvis stängas p.ga problem med leverantören som vi använder men det borde inte ske. Tack för att ni har haft tålamod och välkommna till Shadowcraft Sverige!
//Jesper
jesperls- Co-Owner
- Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 13-11-07
RPG Spel
ShadowField:
(20/20)
Server Öppnad! :: Kommentarer
Hej!.
Som Jesper säger så är servern äntligen öppen. och det är bara att komma in och bygga.
och Jag (Daniel) som Owner vill hälsa er alla Välkomna in på servern. och jag hoppas att ni kommer trivas.
Har ni Frågor? så är det bara kontakta mig eller Jesper. eller någon annan Admin.
Hoppas ni kommer trivas som sagt. så syns vi inne på servern.
Ha det bra
Mvh
Daniel , MrDriftSWE
Som Jesper säger så är servern äntligen öppen. och det är bara att komma in och bygga.
och Jag (Daniel) som Owner vill hälsa er alla Välkomna in på servern. och jag hoppas att ni kommer trivas.
Har ni Frågor? så är det bara kontakta mig eller Jesper. eller någon annan Admin.
Hoppas ni kommer trivas som sagt. så syns vi inne på servern.
Ha det bra
Mvh
Daniel , MrDriftSWE
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
fre okt 09, 2015 5:21 am av MrDriftSWE
» Söker byggare för ny server!
tis aug 11, 2015 8:58 pm av MrDriftSWE
» New Co-Owner
tis aug 11, 2015 3:21 pm av MrDriftSWE
» Ansökan till Shadowcraft
tis aug 11, 2015 11:18 am av MrDriftSWE